Girls we need to share!


Medans jag satt och jobbade på min the swedish ana list så kom jag på ideen att börja skriva lite låg kalori tips. Så nu gör jag en ny kategori som heter "skinny recipes".

Jag tänker såhär. Det ska finnas något för alla. Med alla så menar jag alla som vill gå ner i vikt. Jag tror på att en "ätstörning" (hatar det ordet) inte har med vikten att göra. det har att göra med ens förhållande till mat och kropp. Jag är själv vad som kallas för "normal viktig" jag har alltid varit normalviktig. Började på en normalvikt på 72kg och är nu nere på en normalvikt på strax under 65kg. Så för mig spelar det ingen roll om du så väger 100+ eller 30 -.

Denna kategorin ska ha allt från "frukost, lunch och middag" tips till hur man går igenom dagar med 0 kcal. 
 
återigen så gör jag det inte bara för mig. Utan för er också. Så om ni har ett eget special lågkalori recept så tveka inte. Skriv till mig på [email protected] .

Jag kommer självklart referera till dig och länka till din blogg ( om du har en) om jag använder mig av ditt recept.


Vad tycker ni? låter det bra?


Kommentarer
Postat av: <---

Vilken bra ide... ska fundera över om jag har några bra tips som jag kan dela med mig av.

2009-06-08 @ 10:06:13
URL: http://smalbloggen.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0