i was never gone I just forgot to tell you

ja jag har varit borta ett tag  Exakt 8 dagar. Och gissa varför ? jo för vi åkte till familjevänner i Frankrike. Och gissa vad man äter i frankrike ! Vitt bröd i massor, ost i massor och allt annat sådant som klumpar ihop sig och stannar på kroppen! typ bröd med choklad i ??? och en massa skit! fan fan fan fan.

Ställde mig på vågen idag .... 67,1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill bara lägga mig ner och DÖ!


jag önskade att man kunde ta en sax och klippa bort fettet! eller en kniv och bara skära lite på de värsta områdena!


Kommentarer
Postat av: <---

Vilken härlig bild du har hittat. Den visar vad jag känner.

2009-06-02 @ 00:34:01
URL: http://smalbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0