I belive in me

Klockan är 16:40 och jag har inte ätit något på hela dagen. Har bara låtit vatten pasera mina läppar. Belönade mig lite i smyg genom att ställa mig på vågen. Hade jeans, t-shirt, kofta, strumpor och en hårsnudd i men vågen visade 66,4 !

När jag vaknade idag (runt klockan 10) vägde jag 67 och det var bara med en t-shirt ! Detta är 0,4kg skillnad på 7 timmar!! Ska nog fira med att ta en promenad. Ska bli riktigt kul att komma tillbaka och se vad vågen visar. Fast jag borde ju försöka hålla mig tills imorgon. Jag har noll tålamod.

Hoppas på mindre än 66 imorgon bitti. Planen var minus 0,5 kg tills imorgon men nu när jag redan tappat 0,4 så måste jag ju höja!

Ses efter promenaden!


Kommentarer
Postat av: V

Vill inte vara jobbig... men 67kg -66.4 är 0.6kg, så du gjorde mer än målet :D

2011-08-19 @ 16:18:10
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0