Summer goals. Cuz we deserve to be HOT

Idag var det fint vädet. Jag vill ha korta jeansshorts. Men det kan jag inte. För jag vet bättre än att fläska runder. Såg så många vackra ben. Solbruna men korta shorts.

Men nummer ett på min lista är ju att kunna vandra runt i bikini. Det kan jag inte. Men jag vill. Vet att min kropp har potential. Men den måste bli mindra. Minst 10kg till. Sen. Sen är den godkänd i en bikini. Så innan sommaren ska jag ha gått ner dessa 10kg + och sen ska jag belöna mig med ett par skitsnygga jeansshorts och värsta bikinin ! Märke ofcourse.

Cant wait to loose the weight!


             cuz I deserve to be perfect

Jag vill inte gömma mig en sommar till! Jag vägrar gömma mig. Jag ska bli snyggast på stranden !


Kommentarer
Postat av: Jenna

du klarar det!! jag vill också kunna gå med korta jeans short :( tänk när vi kan det hihi åh vad alla kommer vända sig om efter oss ;)<3

2009-05-24 @ 17:48:06
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/
Postat av: -Moi

Svar: well jag har inte slutat blogga i alla fall :)!

åhh snygga jeansshort och små bikinisar! tyvärr kan jag inte gå i shorts pga ärrade ben :(

2009-05-25 @ 11:39:19
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: N

Startade på 74, är 175 cm.

Vart nere på 48. Du inser inte vad du ger dig in på.

2009-05-27 @ 17:41:03
Postat av: Susanna

Vart har du tagit vägen?

Saknar din uppdatering iaf!

2009-05-29 @ 00:06:27
URL: http://frozendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0