The week-end is the hard-end

Kom precis hem. Var ute igår. Försökte undvika att dricka vin. Tog ett glas och vandrade runt och minglade. Det var plastglas så sen satta jag ifrån mig det och tog ett nytt som jag fyllde på. Så jag tror inte någon fattade att jag knappt drack ett.

Sov hos en kompis. Sen gick vi ut på stan och hon ville käka fallafell och hon visste ju att jag inte har ätit något så det var bara att tugga --.-- Men jag tänker att om jag inte äter något annat idag så visar nog vågen på minus imorgon. Men jag har ju inte fått väga mig idag heller ! ! Faaan. Börjar känna min riktigt FET........Men imorgon då jävlar. Då ska jag vara nere på minst 64kg.

Såg en massa tjejer idag som hade jeans och korta t-shirts med värsta fläsket dallrandes. --.-- guud köp en spegel.

Nu ska jag fortsätta med min ana lista och läsa era kommentarer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0