WHAT? noooo waaay she can be that fat!

Så jag hade inget att göra och när jag inte har något att göra så kollar jag upp onödiga saker. Idag blev den onödiga saken bloggaren Kenzaas modelagenturs profil sida. AND GUESS WHAT I FOUND !!!



Hennes mått är enligt den sidan:

171cm
Byst: 87
Midja:64
Höft:94

Men jag tänker att detta inte kan stämma .... för hon ser ju rätt liten ut om man jämför med mig. MEN. Kolla mina mått:

174cm
Byst: 87 (samma)
Midja: 65 (en cm större)
Höfter: 97 (3 cm större)

WHAAT liksom? jag behöver ju bara gå ner till I donno typ 60 kg innan jag har samma mått som henne men då komer jag även vara längre --> oooh yeaaahh. Fast hennes mage ser hemsk ut. I donno what went wrong there.




Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej tjejen!



Du verkar ha stor potential kroppsmässigt (har inte sätt bilder), så det är klart att du fixar det!

Tänk att ett kg fett är ca 7000 kcal, och ett kg fett är ca 1cm i omkrets... Så går du ner ett kg till har du kenzas midjemått. Om du går +-0 i en vecka ska du (enl tabell) gå ner ett kg och en cm i midjemått.



Lycka till!

V

2011-08-19 @ 16:04:33
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0