How Exiting !! *_*

Har gått ner ytterligare idag (vägde mig 22:30) men vill inte avslöja hur mycket förren imorgon. För annars kanske det blir en liten siffra imorgon hehe. But I am sooooo exited.

Sedan är jag super exited over alla nya läsare jag har. Har nu runt 15-20 besökare om dagen ! ^_^ vad kul. Det hade varit extra kul om ni kommenterat lite också.

Jag har faktiskt en liten fråga:
Var brukar ni först märka att ni gått ner i vikt? (typ låren, ansiktet, armarna, midjan, höfterna osv osv)


Kommentarer
Postat av: I shot for the sky

Sv: Jo.. och det är en så vacker dansstil. Grunden till all dans typ.. önskar jag hade tid :/



jag märker på midjan. Var märker du? (:

2010-11-24 @ 01:02:13
URL: http://ishotforthesky.blogg.se/
Postat av: K

Jag märker på midjan och på höftbenen typ :) Vart märker du det nånstans? Jag hade fan helst märkt det på benen haha... helt besatt av ben

2010-11-25 @ 23:23:03
URL: http://headsyoulivetailsyoudie.blogg.se/
Postat av: Anonym

märker också på midjan, varför händer ingenting på benen! blir så sjukt frustrerad!

2010-12-09 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0