I used to be fat

Har någon av er sett MTVs "I used to be fat" serie? Hittade den nyss och kollade på ett avsnitt. En tjockis går ner från typ 110kg till 70kg på 3 månader! 40kg på 3 månader!! Sinnes, och jag har tur om jag lyckas tappa 10 på 3 månader!
yeye I know, hon e större och tappar därför snabbare, bla bla bla. Grejen är den att om en sån lat liten tjockis kan tappa så mycket i vikt så borde det vara en baggis för mig. Varför är det då inte det?
Anyways, serien är inte superbra men jag tycker om att se tjockisar gråta på gym och äta snabbmat för att sen ändra sig, och om ni gillar samma sak så kommer ni nog också finna denna serie relativt underhållande.
Kolla på avsnittet genom att klicka här om du är intresserad.

Kommentarer
Postat av: FakkOff

Tycker om att se tjockisar gråta på gym? Fy fan vilken jävla idiot du måste vara! Du fattar troligen ingenting och har uppenbarligen NOLL medlidande eller medkänsla för andra. Jävla Idiot!

2012-01-15 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0