Ny kategori! Jag tränar! Yep, you better believe it!

Om ni tittar i mina kategorier så lägger ni kanske märke till att det finns en ny kategori, nämligen TRÄNING! Yep, who would have guessed. Jag har börjat träna, har gymkort och allt --> and I love it!

dock lär det inte bli så mycket gymträning över påsk eftersom jag är hos mina päron just nu och de bor mitt ute i ingenstanns. However, så har jag tagit en powerwalk med syrran och lillebror idag. Fast syrrar har ett sjukt tempo när hon powerwalkar så lillebror kunde inte hålla tempot och hamnade back, och jag fick lite av en intervall träning då jag var tvungen att springa i kapp henne hela tiden. Dock utväcklade jag en taktik xD, jag började springa i nedförsbackar och uppförsbackar. På det sättet hamnade jag alltid lite före henne.

Vi körde 4km i mycket rask takt, vilket tog oss runt 1h. Detta blir ett minus på 250 kcal! Då tar jag Formfixarens siffror på vad en "rask promenad" förbränner på en timme, dock lär det egentligen varit mer eftersom jag fick springa stora sträckor av rundan.

Så om vi minusar mat med träning, som jag aaaallltttiiid velat göra, så ligger vi på: 250-255=+5 kcal än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0